Sekcja Z
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Sekcja Z

wersja testowa forum pod stratewkę
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Działanie wiosek

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 55
Join date : 12/08/2017
Age : 58
Skąd : test

Działanie wiosek Empty
PisanieTemat: Działanie wiosek   Działanie wiosek Icon_minitimePon Sie 21, 2017 3:51 pm

Wioska najbezpieczniejszym miejscem, dlatego też będzie się opłacać budować w nich wszelkie struktury wydobywcze i produkujące różne rzeczy. Im więcej miejsca zajmą, tym lepiej. Więcej ludzi będzie mogło tam pracować, co przełoży się na produkcję.
Każda wioska będzie zajmować jedno pole, bez wyjątków. Ale będzie możliwość ich rozbudowy o kolejne pola, poprzez co przeobrażą się w miasta, metropolie itd. Jednak zanim to nastąpi, będziecie musieli spełnić różne wymagania, tudzież cele wyznaczone przez GM.

Każdej wiosce będzie przydzielone 100% powierzchni pola na start. Wyjątkami będą jednak krasnoludy posiadające miasta pod ziemią i fortece na powierzchni - 150% na start, gdzie 50% może być wykorzystane tylko na obiekty obronne, wojskowe. I mroczne elfy, które swoje siedziby mają pod powierzchnią, a wejście jest do nich możliwe tylko przez widoczne wieże. Wszystko co i jak zostanie zaraz dokładnie opisane. Nim do tego dojdzie, każda budowla będzie pochłaniać pewien % terenu. W późniejszej grze, kiedy będzie chcieli założyć inne wioski, w zależności od terenu będzie zależeć ile procent pola otrzymacie.

Ludzie - 100% pola start, brak żadnych budowli na start. Jako kolonizatorzy musicie wszystko budować i wioska startowa musi mieć kontakt z morzem,
Leśne elfy - 100% pola na start, posiada się siedzibę władz i odpowiednią ilość domów mieszkalnych. Wszystko pierwszego poziomu. Wioska startowa musi znajdować się na terenach oznaczonych palmą albo zwykłym drzewkiem i być nimi otoczona.
Mroczne elfy - 200% pola, posiada się siedzibę władz, wieżę wejściową i odpowiednią ilość domów mieszkalnych. Wieża wejściowa jest specjalnym budynkiem, pozostałe są na pierwszym poziomie. Czemu 200%? Mogą budować się na i pod powierzchnią, jednak na powierzchni będzie obowiązywać jeszcze osłabiona wersja klątwy za dnia. Wioska startowa musi znajdować się maksymalnie 5 pól od wioski elfów,
Krasnoludy - 150% pola na start, posiada siedzibę władz, odpowiednią ilość domów mieszkalnych. W wiosce nie można budować obiektów obronnych, ale wojskowe już tak. Dlatego to 50% znajduje się na powierzchni na obiekty obronne.
Orkowie - 100% pola na start, posiada siedzibę władz i odpowiednią ilość domów mieszkalnych. Wszystko pierwszego poziomu. Wioska orków może być mobilna, ale tyczy się to tylko odpowiednich budowli. Mogą ulepszać i budować budynki maksymalnie do siódmego poziomu.
Powrót do góry Go down
https://sekcjaz.forumpl.net
 
Działanie wiosek
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Sekcja Z :: Strefa gier :: encyklopedia Cyladiun :: Mechanika gry-
Skocz do: