Sekcja Z
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Sekcja Z

wersja testowa forum pod stratewkę
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Rasa krasnoludzka - grywalna

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 55
Join date : 12/08/2017
Age : 58
Skąd : test

Rasa krasnoludzka - grywalna Empty
PisanieTemat: Rasa krasnoludzka - grywalna   Rasa krasnoludzka - grywalna Icon_minitimeCzw Wrz 14, 2017 12:17 pm

Wygląd:
Są niewielcy bowiem ich wzrost krąży wokół metra. Jednak niech to was nie zmyli! Potrafią ważyć ponad 100 kg, a wraz z masą idzie również siła. Są najsilniejszą fizycznie rasą tuż po orkach. Jednak charakterystycznym znakiem ich rasy jest broda. Zapuszczają ją mężczyźni i kobiety, a jej rozmiar świadczy o statusie w społeczeństwie. Im dłuższa i lepiej przyozdobiona, tym dany krasnolud jest bardziej szanowany i pełni ważniejsze funkcje. Bywają jednak wyjątki od tej zasady, a kryminalistą jest golona wraz z włosami.

Historia:
Przeszłość...
Wszystkie klany zostały zjednoczone jeszcze zanim wybuchła wojna domowa u elfów. Wtedy też niegdyś wielkie i wspaniałe państwo krasnoludów przeżywało swój rozkwit. Jednak nic nie mogłoby trwać wiecznie i zaledwie kilkanaście stuleciu później wybuchła wojna domowa. A wszystko tylko dlatego, że zmarł ostatni władca który był... bezpłodny. Nie miał ponadto żadnej rodziny która mogłaby przejąć koronę. Wspaniałe państwo podzieliło się na dziesiątki części, a każdą rządził inny klan. Dopiero jak minęło 30 lat, z tej wojny domowej wyłoniły się dwa największe klany, które podporządkowały sobie inne. Zawarły sojusz, stworzyły dwa osobne państwa a na ich pograniczu ostatecznie spoczął ostatni prawowity władca oraz jego korona. Nikt jednak nie wie gdzie jest jego miejsce pochówku.
Następne pięćset i kilka lat minęło spokojnie, a każdy kraj rósł w siłę. Mroczne elfy jednak wykorzystały to do własnej zemsty. Nie wiadomo jak tego dokonały ani skąd się dowiedziały o tym, ale zdołały wykraść Granitową Koronę, insygnie prawowitego króla, i ukryć ją na ziemiach leśnych elfów. A na sam koniec zamąciły krasnoludom w głowach, że to wina ich kuzynów. Jednogłośnie obydwa państwa zaatakowały elfickie lasy, paląc je i zrównując z ziemią w poszukiwaniu najważniejszego dla nich reliktu. Na nic zdała się długouchym magia, kiedy krasnoludzkie pancerze świetnie chroniły ich właścicieli. W końcu zrobiły one coś, czego nikt nie spodziewałby się - zawarły pakt z demonami. Wtedy też narodziły się orkowie, których prymitywna siła zmusiła najeźdźców do wycofania się. Od tamtego czasu ich stosunki z elfami nie polepszyły. Znowu nastał okres ciszy.
W tym czasie opracowali technologię maszyn parowych. Dzięki temu ich bogactwa powiększały się znacznie szybciej, a nowa dziedzina nauki rozwijała się w zastraszającym tempie. I na maszynach do pracy nie skończyło się. Opracowali jeszcze wiele innych rzeczy które mogą być zasilane parą, a sposób ich wytwarzania oraz sterowania stał się tajemnicą wielu klanów. Każdym bowiem miał większy bądź mniejszy sekret związany z tą technologią.
Teraźniejszość...
Wybuchła Wielka Wojna. Zaczęły ją orki które zbuntowały się przeciwko elfom, jednak szybko do konfliktu dołączyły się mroczne elfy które chciały wykorzystać sytuacje i poszerzyć swoje terytoria. Koniec końców, każdy walczył przeciwko każdemu. Nie ważne było czy są tej samej rasy, wrogami czy sojusznikami. Wojna pochłonęła większość istot rozumnych, wiele miast opustoszało a nawet wymarło. Jedynie nieliczne klany zdołały przeżyć ten burzliwy okres. Dopatrzyły się w tym nowej szansy. Szansy na zostanie królem.

Wady i zalety:
+ wytwarzają najlepsze pancerze (zwykłe i magiczne magiczne pancerze są lepsze),
+ unikatową dla ich rasy jest magia runiczna (Tylko oni mogą z niej korzystać. Runy mogą mieć różnorodne zastosowanie i być wielokrotnego użytku),
+ posiadają technologię pary (mogą tworzyć maszyny nią zasilane i nie tylko),
+ wydobywają o 20% więcej kamienia, węgla oraz surowców kopalnianych (wyjątkiem jest złoto, srebro i kamienie szlachetne),
+ nie muszą poruszać się po powierzchni (mogą iść podziemnymi korytarzami. Wymaga to ich budowy albo eksploracji),
- wioska startowa musi być w górach,
- nie posiadają konnicy (są za mali),
- mają niski przyrost ludności,
- obiekty obronne mogą budować tylko na powierzchni (tak, mają możliwość budowania się w podziemiach).
Powrót do góry Go down
https://sekcjaz.forumpl.net
 
Rasa krasnoludzka - grywalna
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasa orków - grywalna
» Rasa ludzka - grywalna
» Rasa leśnych elfów - grywalna
» Rasa mrocznych elfów - grywalna

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Sekcja Z :: Strefa gier :: FG - Fantasy Game :: Spis wszystkich ras - grywalnych i nie-
Skocz do: