Sekcja Z
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Sekcja Z

wersja testowa forum pod stratewkę
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Rasa leśnych elfów - grywalna

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 55
Join date : 12/08/2017
Age : 58
Skąd : test

Rasa leśnych elfów - grywalna Empty
PisanieTemat: Rasa leśnych elfów - grywalna   Rasa leśnych elfów - grywalna Icon_minitimeCzw Wrz 14, 2017 12:54 pm

Wygląd:
Są strasznie wysocy. Każdy mierzy co najmniej dwa metry, a zdarzają się nawet osobnicy mierzący trzy. Jednak niedowaga przy takim wzroście jest u nich normą, podobnie jak długie włosy. Nieważne czy to kobieta czy mężczyzna. Charakterystyczne jest dla nich jednak długość uszów, a ich rozmiar i kąt pod jakim odstają określa atrakcyjność osobnika. Im dłuższe i bliżej kąta prostego, tym lepiej. Rosną one niczym paznokcie, toteż przycinanie ich jest normą, bowiem posiadanie uszów o długości ponad metra potrafi być krępujące. Są niezwykle zwinne i szybkie, ale tracą jednocześnie na zdrowiu. Zignorowanie kataru może być dla nich śmiertelne, a otrzymanie ciosu pięścią na zasłonę z rąk połamać kości.
Niegdyś elfy miały tylko blond włosy o różnych odcieniach, jednak po zawarciu paktu z demonami, niektóra osobnik rodzą się rude.

Historia:
Przeszłość...
Nigdy nie zwały się państwem, mimo tego, że ich wioski i lasy tworzyły świetną całość. Od zawsze za swego władcę uważały boską parę - Cassato - boga wszelkiego życia, oraz Jellę - boginię miłości, pokus i zdrady. Niegdyś na ołtarzach byli przedstawiani razem, ale pewnego dnia poszło coś nie tak. Kapłani otrzymali za zadanie zabicia wyznawców przeciwnego bóstwa. Nie sprzeciwili się. Zbezczeszczono większość ołtarzy obydwu bóstw, a pozostałe chroniono przed innowiercami. Tak oto przez równy jeden wiek trwała wojna domowa. Po tym czasie nieoczekiwanie nastał spokój. Jella została pokonana co jednocześnie świadczyło o przegranej jej wyznawców. Bogini została przeklęta, tak samo jej wyznawcy. Od tamtego czasu na powierzchni nie powstanie żaden nowy ołtarz bądź posąg bogini, a światło słońca będzie ją pożerać niczym wampiry. Podobnie elfy oddające jej cześć.
Przegrani zostali zesłani pod ziemię, gdzie toczą swój żywot nadal, planując zemstę za to. Na leśnych elfach jak i Cassato. Po tym wszystkim jednak życie wszystkim toczyło się spokojnie. Niektóre miasta zostały zburzone, inne zasiedlone na nowo, tak jakby tej wojny nigdy nie było. A w międzyczasie klątwa przekształcała objętych jej działaniem. Nowi starzy wyznawcy Jelli to teraz mroczne elfy, które wywołały wojnę pomiędzy leśnymi a krasnoludami. Nie miały one z nimi szans, nie miały nawet czasu na przygotowanie odpowiedniej obrony. Przyparte do muru z nieznanego im powodu, zrobiły coś okropnego - zawarły pakt z demonami, pakt krwi. Umożliwił on setkom demonom przedostanie się do tego wymiaru jednocześnie bez utracenia większości mocy. Wręcz przeciwnie, dzięki krwi elfów zyskały na sile nawet. Był jednak jeden haczyk w tym wszystkim - im więcej krwi wzięły, tym bardziej stawały się uzależnione od dawców. Zrobienie tego kroku pozwoliło elfom wyprzeć wroga ze swoich ziem.
Demonów jednak nie odesłano. Nie było takiej możliwości więc trzeba było coś z nimi zrobić. Pakt krwi zmuszał ich do słuchania się elfów, wiec zastąpiły one ich w pracy fizycznej. One same przez ten czas skupiły się na sztuce, życiu towarzyskim i magii. Dzięki temu każdy elf potrafi teraz posługiwać się magią w jakimś stopniu, nawet bez przejścia szkolenia.
teraźniejszość
Na przestrzeni lat, przyzwane demony zaczęły bardziej przypominać elfy. Straciły skrzydła, ogony, dodatkowe kończyny, rogi kopyta i inne dziwactwa. Pakt krwi również niemal całkowicie stracił na sile, co doprowadziło do wybuchu Wielkiej Wojny siedem lat temu. W różnych rejonach opanowanych przez leśne elfy wybuchały bunty orków. Ork, bowiem tak demoniczne sługi zostały nazwane, mocno przerzedziły szeregi byłych panów. Wielu uciekło ale też nie wszystkim się poszczęściło. Orkowie zaczęli się organizować, tworzyć plemienia i prowadzić wojnę partyzancką. Okazję tą wykorzystały mroczne elfy i krasnoludy najeżdżając na potęgę która przez ten czas powstała. Siedem lat wojny doprowadziło do niemal unicestwienia elfów, bo koniec końców każdy walczył z każdym. Przetrwali tylko ci co stali się ofiarami wojny, nie stawiali oporu bądź skryli się w najgłębszych lasach.

Wady i zalety:
+ nie muszą szkolić magów (potrzebują tylko ekwipunku aby być użytecznymi, a poprzez walkę albo szkolenie podnoszą swój poziom),
+ piechota nie otrzymuje modyfikatorów do ruchu po terenie (dodatnich jak i ujemnych),
+ tereny leśne zapewniają ogólną premię do wszystkiego (jednostki lepiej walczą, ludność lepiej pracuje itd.),
- wioska startowa musi być w terenie leśnym,
- mogą rozmnażać się przez krótki okres czasu (ilość obywateli powiększa się tylko w odcinku letnim),
- mają słabą wytrzymałość (wszelkie epidemie, rany itp. działają znacznie mocniej).
Powrót do góry Go down
https://sekcjaz.forumpl.net
 
Rasa leśnych elfów - grywalna
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasa mrocznych elfów - grywalna
» Rasa orków - grywalna
» Rasa ludzka - grywalna
» Rasa krasnoludzka - grywalna

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Sekcja Z :: Strefa gier :: FG - Fantasy Game :: Spis wszystkich ras - grywalnych i nie-
Skocz do: